Quins beneficis té el portal?

Accés a les dades mèdiques

Accés a les dades mèdiques

Consulta on-line la teva documentació mèdica de forma ràpida, còmoda i segura.
Cita On-line

Cita On-line

Demana i gestiona les teves cites de forma on-line des del Portal.
Evolució en l'atenció al pacient.

Evolució en l'atenció al pacient.

Més eficàcia mèdica i assistencial gràcies a la gestió documental digitalitzada i la cita on-line
Blue Button

Blue Button

Descarrega i disposa quan vulguis de la teva documentació mèdica.
Centre ecològic

Centre ecològic

Reduim el consum de paper en un 60%. Som més sostenibles amb el medi ambient.
 

Quina documentació puc consultar al Portal?

ANALÍTIQUES

Informes de resultats d'analítiques

ANATOMIA PATOLÒGICA

Informes de patologia

RX

Radiologia simple (informe)
Ecografia (informe)
Mamografia (informe)
Ressonància magnètica (informe)
TAC (informe)
Densitometria (informe)
Imatges

ALTRES EXPLORACIONS

Audiometries
Endoscòpia/Colonoscòpia
Eco-Doppler
Electrocardiograma
Electromiografies
Ergometria
Holter d'arrítimies
Proves oftalmològiques
Espirometries
Electroencefalogrames
 

Preguntes freqüents sobre el Portal

1Com em dono d'alta per poder accedir al Portal del Pacient?
Per donar-se d'alta ha de clicar el botó "Accedir". Al quadre d'accés, ompli el camp amb el seu DNI i segueixi els passos indicats com a usuari NO donat d'alta. Després rebrà un correu amb les instruccions per activar el seu compte i poder accedir al portal.
2Què faig si he oblidat la contrasenya?
Accedeixi a la pàgina principal d’accés al Portal del Pacient i, després de posar el seu DNI, cliqui l’opció de "He oblidat la contrasenya." "Accedir"
3No puc accedir al Portal. Què faig?
1. Verifiqui les dades d’accés utilitzades que siguin les correctes: Usuari (el seu DNI) i contrasenya. En el cas de Mobile Connect, el número de telèfon.

2. Comprovi la seva connexió a internet. Si disposa de diferents navegadors, provi-ho amb un altre de diferent per descartar un problema temporal.

3. Si no es resol el problema amb les dues primeres comprovacions, enviï’ns un correu electrònic clicant aquí explicant-nos la problemàtica. Ens serà de molta ajuda si adjunta una captura de la pantalla amb el problema detectat.
4Tinc problemes per a generar la contrasenya
Si escull l’opció d’accedir amb usuari i contrasenya al portal, la primera vegada abans d’accedir li demanarà generar una contrasenya. Per a què sigui vàlida, aquesta ha d’incloure 8 caràcters sense espais amb alguna majúscula, minúscula, número i caràcter especial (@#$%^&+=-_.)

En cas de no poder-la configurar, utilitzi aquesta: Aa12345. (modificar-la un cop dins el Portal).
5Una vegada em doni d'alta al Portal del Pacient, quins informes anteriors podré veure?
Els informes dels últims 3 mesos.
6A partir de quant es puja al Portal l'informe/prova realitzat?
Una vegada es tenen els resultats, les proves realitzades es pugen cada dia a les 14:00h i a les 20:00h.
7Abans demanava la cita on-line des d'una altra pàgina del web. Ara com ho haig de fer?
L'opció de cita-online es trobarà dins el Portal del Pacient ja que hem unificat les dues eines en una mateixa plataforma perquè sigui més fàcil pels usuaris. Així doncs, s'ha de ser usuari del Portal per poder demanar cita-on-line.
Pot donar-se d'alta fàcilment seguint les instruccions del punt número 1.
8Què és el Blue Button?
En determinada documentació mèdica del seu Portal del Pacient trobarà un botó anomenat Blue Button. Aquesta opció li permet descarregar i disposar d’aquell arxiu apoderant-se de la seva pròpia documentació.
9Què és el Mobile Connect?
Un sistema innovador d’autenticació més segur i còmode amb el qual l’usuari pot accedir al portal només posant el seu número de telèfon, sense necessitat de memoritzar usuaris ni contrasenyes. Si vol accedir mitjançant aquest sistema, li detallem les instruccions a seguir al correu que rebrà després de registrar-se al portal.