Nous sistemes de comunicació durant l’estat d’alarma

Comunicat SMP Covid-19
Comunicat davant la situació del Covid-19
19/03/2020
Donacio_Covid19
Donació de material de protecció pel Covid-19
31/03/2020

Nous sistemes de comunicació durant l’estat d’alarma

Nous sistemes comunicació durant estat alarma

Vivim uns dies de complexitat creixent i, entre tot això, convivim amb unes mesures de prevenció diàries que són innegables: fer vida en confinament, no sortir al carrer si no és per necessitat, prendre les mesures d’higiene necessàries per evitar el contagi, mantenir una distància de seguretat de 1,5 m entre nosaltres, a més d’altres mesures que ens serviran per combatre aquesta crisi sanitària provocada pel Covid-19.

No obstant, m’agradaria oferir aquestes línies dedicades a tots i totes les pacients de part de tot l’equip de SMP:

El nostre compromís amb vosaltres és persistent i així us el volem transmetre. Tot i la situació, continuarem esforçant-nos i mantenint el nostre rigor de treball i implicació amb la vostra salut, dia rere dia.

Per aquest motiu, hem posat en marxa uns dispositius de comunicació entre pacient i personal sanitari durant l’estat d’alarma que ja està actiu per tal que pugueu fer les consultes que preciseu. D’aquesta manera, evitarem que us hagueu de desplaçar, en casos no urgents, i podrem resoldre dubtes complint amb les mesures de seguretat i prevenció. Quin és aquest nou servei de comunicació?:

  • CONSULTA PER TRUCADA TELEFÒNICA
  • VIDEOCONFERÈNCIA PER WHATSAPP

Per tal d’utilitzar un d’aquests dos sistemes, què s’ha de fer?:

  1. El pacient contacta prèviament amb SMP a través del telèfon o email de la delegació en concret i sol·licita aquest tipus de comunicació. Podeu consultar aquí tots els telèfons i emails dels centres SMP.
  2. Des del centre li recollim les dades i el telèfon i es deriva la consulta al professional sanitari en qüestió.
  3. El professional sanitari contactarà, per telèfon o videotrucada, amb el pacient que ho hagi sol·licitat. D’aquesta manera, podrà resoldre la consulta del pacient d’una manera directa i segura, sempre en casos que no siguin urgents.

Esperem que aquest nou sistema beneficiï a ambdues i ens ajudi a resoldre consultes sorgides durant aquests dies.
Així doncs, només em queda reiterar la nostra satisfacció de formar part d’aquest gran repte que mantenim des de fa 27 anys:
EL FERM COMPROMÍS AMB LA VOSTRA SALUT.

Dr. J. Panyella.