Quins beneficis té el portal?

Accés a dades

Accés a dades

Accés a dades de salut de forma fàcil, còmode i segura.
Centre ecològic

Centre ecològic

Centre ecològic. Estalvi del 60% del consum de paper.
Gestió digitalitzada

Gestió digitalitzada

Més eficàcia mèdica i assistencial gràcies a la gestió documental digitalitzada.
Blue Button

Blue Button

Descarrega la teva documentació mèdica amb l’opció Blue Button.

Quina documentació puc consultar al Portal?

RX

Radiologia simple (informe)
Ecografia (informe)
Mamografia (informe)
Ressonància magnètica (informe)
TAC (informe)
Densitometria (informe)

ALTRES EXPLORACIONS

Audiometries
Endoscòpia/Colonoscòpia
Eco-Doppler
Electrocardiograma
Ergometria
Holter d'arrítimies
Proves oftalmològiques

Preguntes freqüents

1Què necessito per accedir al meu Portal del Pacient?
Primer s’ha de donar d’alta per a sol·licitar l’accés clicant el botó de Registrar-se i omplir el formulari amb les dades indicades. Després rebrà un correu amb les instruccions per activar el seu compte i poder accedir al portal.
2Què és el Blue Button?
En determinada documentació mèdica del seu Portal del Pacient trobarà un botó anomenat Blue Button. Aquesta opció li permet descarregar i disposar d’aquell arxiu apoderant-se de la seva pròpia documentació.
3Què és el Mobile Connect?
Un sistema innovador d’autenticació més segur i còmode amb el qual l’usuari pot accedir al portal només posant el seu número de telèfon, sense necessitat de memoritzar usuaris ni contrasenyes. Si vol accedir mitjançant aquest sistema, li detallem les instruccions a seguir al correu que rebrà després de registrar-se al portal.
4Què faig si he oblidat la contrasenya?
Accedeixi a la pàgina principal d’accés al Portal del Pacient i cliqui l’opció de reiniciar la contrasenya.
5No puc accedir al Portal. Què faig?
1. Verifiqui les dades d’accés utilitzades que siguin les correctes (usuari i contrasenya o telèfon pel Mobile Connect)

2. Comprovi la seva connexió a internet. Si disposa de diferents navegadors, provi-ho amb un altre de diferent per descartar un problema temporal.

3. Si no es resol el problema amb les dues primeres comprovacions, enviï’ns un correu electrònic clicant aquí explicant-nos la problemàtica. Ens serà de molta ajuda si adjunta una captura de la pantalla amb el problema detectat.
6Tinc problemes per a generar la contrasenya
Si escull l’opció d’accedir amb usuari i contrasenya al portal, la primera vegada abans d’accedir li demanarà generar una contrasenya. Per a què sigui vàlida, aquesta ha d’incloure 8 caràcters sense espais amb alguna majúscula, minúscula, número i caràcter especial (@#$%^&+=-_.)
7Una vegada em doni d'alta al Portal del Pacient, quins informes anteriors podré veure?
Els informes dels últims 15 dies
8A partir de quant es puja al Portal l'informe/prova realitzat?
Una vegada es tenen els resultats, les proves realitzades es pugen cada dia a partir de les 20:30h